Mesures COVID-19
Atesa l’emergència sanitària que estem vivint, a Nedgia estem aplicant un protocol específic d’actuació per garantir el normal funcionament de la nostra xarxa de distribució, així com l’atenció de tota mena d’emergències que tinguin a veure amb la seguretat de les instal·lacions, els usuaris i la resta dels ciutadans.
En el cas de les operacions domiciliàries de lectura, inspecció periòdica i les relacionades amb un servei d’atenció d’urgències, les duem a terme aplicant criteris de prudència i responsabilitat i utilitzant en tot moment els equips de protecció individual recomanats per les autoritats sanitàries i seguint el protocol de seguretat establert per prevenir el contagi per COVID-19.
Les operacions d’alta, posada en servei, baixa i reobertura s’executen amb normalitat, encara que les actuacions i terminis estan condicionats per les limitacions operatives derivades d’aquesta situació.
Així mateix, en les diferents zones en què els governs autonòmics han decretat el seu confinament, hem adaptat els nostres protocols d’actuació per garantir el normal funcionament de la nostra xarxa de distribució de gas natural. En aquestes àrees confinades, seguirem atenent tot tipus d’emergències, i fins que s’eliminin les mesures de confinament, reprogramarem totes les operacions que el client ens hagi sol·licitat ajornar, sempre que necessitin l’entrada al domicili i que no presentin caràcter d’urgència.
Descobreix les mesures que prenem en les operacions en domicilis
Lectures de comptador
Hem reprès les lectures dels comptadors de gas natural dins dels domicilis, seguint un estricte protocol de seguretat.
Recorda que també pots enviar còmodament la teva lectura a través de l’app YoLeoGas, el formulari online o el telèfon 900 770 770.
Inspecció periòdica
Reprenem les visites per fer la inspecció periòdica. Si ja tenies la visita programada però no es va poder fer per l’emergència sanitària, no et preocupis, rebràs informació amb la nova data per poder fer-la ben aviat.
També pots consultar les noves dates i el protocol d’actuació dels nostres tècnics per dur a terme la inspecció amb total seguretat per a tothom al nostre web.
Alta, reconnexió i posada en servei
Les actuacions i els terminis d’aquests tràmits estan condicionats a les limitacions operatives derivades d’aquesta situació. Si tens cap dubte, contacta amb nosaltres.
Lectures de comptador
Hem reprès les lectures dels comptadors de gas natural dins dels domicilis, seguint un estricte protocol de seguretat.
Recorda que també pots enviar còmodament la teva lectura a través de l’app YoLeoGas, el formulari online o el telèfon 900 770 770.
Inspecció periòdica
Reprenem les visites per fer la inspecció periòdica. Si ja tenies la visita programada però no es va poder fer per l’emergència sanitària, no et preocupis, rebràs informació amb la nova data per poder fer-la ben aviat.
També pots consultar les noves dates i el protocol d’actuació dels nostres tècnics per dur a terme la inspecció amb total seguretat per a tothom al nostre web.
Alta, reconnexió i posada en servei
Les actuacions i els terminis d’aquests tràmits estan condicionats a les limitacions operatives derivades d’aquesta situació. Si tens cap dubte, contacta amb nosaltres.