Porta pechada de domicilio. Ausente o día da inspección

Non estaba no domicilio o día da inspección periódica. Que fago?

Se non estabas presente no momento da inspección, encontrarás na túa vivenda un tarjetón de ausente cos datos de contacto do técnico para concertar unha nova visita directamente con el.

Ponte en contacto con noso servizo de Atención ao cliente chamando ao teléfono 900 100 252, dispoñible de luns a sábado de 8:00 a 22:00.

icono-ausente-inspección herramienta

E se non contacto para concertar unha nova visita?

A túa instalación de gas natural require certos coidados para garantir a súa utilidade. Non esquezas pasar a inspección, é pola túa seguridade. Se non pasa a inspección, notificarase ao organismo competente da túa comunidade autónoma e pode interromperse a subministración de gas natural. 

Ponte en contacto co noso Servizo de Atención ao cliente no teléfono 900 100 252 dispoñible de luns a sábado de 8:00 a 22:00 h, para concertar unha nova cita.

icono-ausente-inspeccion

E se non vou poder estar o día indicado, que podo facer?

Podes poñerte en contacto co noso Servizo de Atención ao Cliente chamando ao teléfono 900 100 252 para volver concertar a cita ou ben chamar ao teléfono do técnico que se indicará no cartel que se colgará no teu leira, uns días antes da visita.