Axudámoste a identificar o persoal de Nedgia ou da empresa acreditada
Lembra! O noso persoal non che cobrará nunca. O custo do servizo cargarase na factura que periodicamente che envía a túa comercializadora.
Solicitar a acreditación
O persoal de Nedgia ou da empresa acreditada que realice a inspección periódica, lectura de contador ou a atención dunha urxencia relacionada coa infraestrutura de gas natural, ten que ir sempre debidamente identificado coa tarxeta de acreditación de Nedgia.
Comprobar que o seu uniforme ten o emblema de Nedgia ou da empresa acreditada
O persoal que che atende debe ir sempre coa indumentaria apropiada que identifique a Nedgia ou á empresa acreditada para tal efecto no caso das inspeccións periódicas, atención de urxencias, lectura do contador, etc.
En caso de dúbida, chama ao teléfono de Atención ao Cliente: 900 100 252.
Proceso de inspección periódica, lectura do contador ou atención da urxencia
Tras comprobar os dous puntos anteriores, o persoal de Nedgia ou da empresa acreditada para tal efecto no caso das inspeccións periódicas ou lectura do contador, procederá a desenvolver o labor que teña lugar coa máxima celeridade e garantía.
Pagamento da xestión
Recorda que non deberás pagar nada no momento da visita ao teu domicilio, nin en efectivo, nin con tarxeta. Se a intervención ten custo, avisarante previamente e cargarase na factura que periodicamente che envía a túa comercializadora.
* Non están incluídos os temas relacionados coa caldeira ou quentador, instalación, reparación, etc.