Axudámoste a identificar o persoal de Nedgia ou da empresa acreditada

 

Lembra! O noso persoal non che cobrará nunca. O custo do servizo cargarase na factura que periodicamente che envía a túa comercializadora.

 

Identificación Nedgia
Acreditación personal de Nedgia

Solicitar a acreditación

O persoal de Nedgia ou da empresa acreditada que realice a inspección periódica, lectura de contador ou a atención dunha urxencia relacionada coa infraestrutura de gas natural, ten que ir sempre debidamente identificado coa tarxeta de acreditación de Nedgia.

Operario de Nedgia

Comprobar que o seu uniforme ten o emblema de Nedgia ou da empresa acreditada

O persoal que che atende debe ir sempre coa indumentaria apropiada que identifique a Nedgia ou á empresa acreditada para tal efecto no caso das inspeccións periódicas, atención de urxencias, lectura do contador, etc.

En caso de dúbida, chama ao teléfono de Atención ao Cliente: 900 100 252.

Mantenimiento técnico de tu hogar

Proceso de inspección periódica, lectura do contador ou atención da urxencia

Tras comprobar os dous puntos anteriores, o persoal de Nedgia ou da empresa acreditada para tal efecto no caso das inspeccións periódicas ou lectura do contador, procederá a desenvolver o labor que teña lugar coa máxima celeridade e garantía.

Pagamento da xestión

Recorda que non deberás pagar nada no momento da visita ao teu domicilio, nin en efectivo, nin con tarxeta. Se a intervención ten custo, avisarante previamente e cargarase na factura que periodicamente che envía a túa comercializadora.

* Non están incluídos os temas relacionados coa caldeira ou quentador, instalación, reparación, etc.