Non superei a inspección periódica. E agora que fago?

No caso no que non superases a Inspección Periódica, tanto de tratarse da Inspección Comunitaria coma da Individual, deberás contactar cun instalador ou empresa autorizada/SAT para que corrixa as anomalías detectadas. Unha vez resoltas, o técnico cubrirá o xustificante de corrección de anomalías.

Podes consultar a listaxe de instaladores no web do Ministerio: sedeaplicaciones.minetur.gob.es.

No he superado la inspección

Quen corrixe as anomalías?

O instalador ou empresa autorizada, ou o Servizo de Asistencia Técnica.

Recorda que o instalador que realiza a inspección non poderá proceder á reparación das anomalías da visita da Inspección.

Que se fai unha vez resolta a anomalía?

Unha vez corrixida a anomalía, o instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato de gas entregarache unha copia deste xustificante de corrección de anomalías correctamente completado e teránolo que enviar, escaneado ou mediante unha foto da páxina completa, a través da área privada de colaboradores da nosa web. Se decides facérnolo chegar ti mesmo, debes envialo ao correo electrónico documentacioninspeccion@nedgia.es.

Que pasa se non envío o xustificante de corrección de anomalías?

Non teremos constancia de que se corrixiron as anomalías e constará que a túa instalación non cumpre coa normativa vixente. Periodicamente se realiza unha notificación ao organismo competente da túa comunidade autónoma das instalacións con anomalías e pode interromperse a subministración de gas natural. 

Como completo o xustificante de corrección de anomalías?

Se queres saber como debes completar o xustificante de corrección de anomalías, descarga as instrucións aquí.