T’acompanyem en el procés d’alta de gas dels teus clients mitjançant comunicacions digitals.

 

 Coneix el grau d’avenç de la sol·licitud

 Visualitza les comunicacions que Nedgia envia al client

 Rep alertes de les tasques pendents

Comunicacions digitals

Grau d’avenç de la sol·licitud

Rebràs un correu electrònic/SMS en temps real i de manera automàtica i personalitzada, amb un resum dels avenços aconseguits i els pròxims passos. El podràs visualitzar des de qualsevol dispositiu mòbil, tauleta o ordinador.

Visualitzaràs el que rep el client

Tindràs accés al format del client, perquè puguis veure exactament el que veu ell amb un dibuix il·lustratiu complet i clar de tots els avenços aconseguits i els pròxims passos.

Rebràs alertes de les tasques pendents

Et recorda que hi ha tasques pendents

T’informa que hi ha hagut un canvi d’estat d’alta

Com consulto l’estat d’avenç d’alta?

La nostra font d’informació és l’Eina de Suport d’Expansió, coneguda com a HSE, disponible per a tots vosaltres amb el vostre usuari i contrasenya.

HSE només pot enviar les comunicacions si disposa de les dades de telèfon mòbil i correu electrònic vostres i del client. És fonamental que mantingueu les vostres dades actualitzades en el nou mòdul de contactes d’instal·ladors que hem creat.

Guia ràpida HSE

No tens HSE?

Escriu-nos

Enviar correo electrónico

acerca.mail

Escriu-nos

Et truquem

Atención telefónica

acerca.tel

Deixa’ns les teves dades