Acompañámoste no proceso de alta de gas dos teus clientes mediante comunicacións dixitais.

 

 Coñece o grao de avance da solicitude

 Visualiza as comunicacións que Nedgia envía ao cliente

 Recibe alertas das tarefas pendentes

Comunicacións dixitais

Grao de avance da solicitude

Recibirás un correo electrónico/SMS en tempo real e de forma automática e personalizada, cun resumo dos avances conseguidos e os próximos pasos. Poderalo visualizar dende calquera dispositivo móbil, tableta ou ordenador.

 

Visualizarás o que recibe o cliente

Terás acceso ao formato do cliente, para que poidas ver exactamente o que ve el cun debuxo ilustrativo completo e claro de todos os avances conseguidos e os próximos pasos.

 

Recibirás alertas das tarefas pendentes

Recórdache que existen tarefas pendentes

 

Infórmate de que houbo un cambio de estado de alta

 

Como consulto o estado de avance de alta?

A nosa fonte de información é a Ferramenta de Soporte de Expansión, coñecida como HSE, dispoñible para todos vós co voso usuario e contrasinal.

HSE só pode enviar as comunicacións se dispón dos datos de teléfono móbil e correo electrónico vosos e do cliente. É fundamental que manteñades os vosos datos actualizados no novo módulo de contactos de instaladores que creamos.

Guía rápida HSE

Non tes HSE?

Escríbenos

Enviar correo electrónico

acerca.mail

Escríbenos

Chamámoste

Atención telefónica

acerca.tel

Déixanos os teus datos