Acompañámoste no proceso de alta de gas dos teus clientes mediante comunicacións dixitais.
Coñece o grao de avance da solicitude
Visualiza as comunicacións que Nedgia envía ao cliente
Recibe alertas das tarefas pendentes
Grao de avance da solicitude
Recibirás un correo electrónico/SMS en tempo real e de forma automática e personalizada, cun resumo dos avances conseguidos e os próximos pasos. Poderalo visualizar dende calquera dispositivo móbil, tableta ou ordenador.
Visualizarás o que recibe o cliente
Terás acceso ao formato do cliente, para que poidas ver exactamente o que ve el cun debuxo ilustrativo completo e claro de todos os avances conseguidos e os próximos pasos.
Recibirás alertas das tarefas pendentes
Recórdache que existen tarefas pendentes
Infórmate de que houbo un cambio de estado de alta
Como consulto o estado de avance de alta?
A nosa fonte de información é a Ferramenta de Soporte de Expansión, coñecida como HSE, dispoñible para todos vós co voso usuario e contrasinal.
HSE só pode enviar as comunicacións se dispón dos datos de teléfono móbil e correo electrónico vosos e do cliente. É fundamental que manteñades os vosos datos actualizados no novo módulo de contactos de instaladores que creamos.