Iniciativas coma esta, ou a dos plans Renove de aparatos, están a conseguir reducir os índices de sinistralidade
A Conselleira de Medio Ambiente, Vivenda e Agricultura, Paloma Martín, o viceconselleiro de Medio Ambiente e Agricultura, Mariano González, o director xeral de Descarbonización e Transición Enerxética, Fernando Arlandis, e o director xerente de Fenercom, José Antonio González, acudiron á presentación da campaña de seguridade na sede de NEDGIA, acompañados da directora de NEDGIA Madrid, Raquel Vallejo, e do responsable de Servizos Técnicos da Zona Centro de NEDGIA, Manuel Fernández Cañizares.
Para NEDGIA Madrid, e para todos os participantes, “a seguridade das persoas é un obxectivo prioritario e estas campañas de concienciación son imprescindibles para garantir o seu cumprimento”, afirma Raquel Vallejo.
Realizar a inspección periódica da caldeira cada cinco anos, evitar derramos líquidos e correntes de aire que poidan apagar a chama e revisar as chemineas dos edificios son algúns dos principais consellos prácticos para utilizar con seguridade as instalacións de gas. Ademais, é importante saber que, no caso de notar olor a gas, hai que abrir as ventás, non acender ningún aparato eléctrico nin interruptores da luz e chamar o servizo de urxencias da compañía distribuidora (NEDGIA: 900 750 750).
A campaña, promovida pola Comunidade de Madrid, tamén conta coa participación de AGREMIA, Madrileña Red de Gas, Repsol e a Asociación Española do Gas (SEDIGAS).
Ademais, en outubro, a Comunidade de Madrid puxo en marcha un novo plan Renove de caldeiras con axudas de ata 350 euros para substituílas por novos dispositivos máis eficientes e de maior rendemento. NEDGIA quixo apoiar este plan Renove achegando axudas adicionais de 100 euros.
Presenza na Comunidade de Madrid
A distribuidora de gas do grupo Naturgy na Comunidade de Madrid conta con máis de 900.000 puntos de subministración en 28 municipios. O seu principal activo son os máis de 4.500 quilómetros de redes que permiten facer chegar hoxe, de forma segura e eficiente, a subministración enerxética de gas natural e tamén a distribución de gas renovable, así como de hidróxeno no futuro. A innovación, proximidade e atención ao cliente forman parte da súa razón de ser e caracterizan a súa actividade.