Impulsamos a dixitalización do sector enerxético

Participamos en diversos proxectos para a transformación dixital do sector das utilities (empresas de subministración de servizos), co obxectivo de incorporar e desenvolver ferramentas e solucións 4.0 que garantan a mellora dos servizos e a seguridade de redes e infraestruturas.

Operario Nedgia contador gas natural

Concretamente, colaboramos en tres proxectos (SENIX: sensorización e inspección de redes, MODEM: modelos preditivos e xestión da demanda, e ACTIV: operación e xestión avanzada de activos), que se iniciaron en decembro de 2017 e finalizan en abril de 2021. Nos dous primeiros, ademais, participamos como líderes e coordinamos o traballo de empresas do sector da investigación, centros tecnolóxicos e universidades. Estas iniciativas enmárcanse no proxecto RIS3CAT, cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) a través de ACCIÓ-Axencia para a Competitividade da Empresa da Generalitat de Catalunya, á que Nedgia está adherida.

Logo Utilities 4.0
Logo Acció Generalitat de Catalunya
Logo Unión Europea FEDER

SENIX: sensorización e inspección de redes

(COMRDI16-1-0055)

O proxecto SENIX ten como obxectivo investigar e utilizar as novas tecnoloxías para dixitalizar e automatizar as tarefas de inspección e xestión de redes das utilities, ademais de mellorar a seguridade e o rendemento das redes de gas e auga.

MODEM: modelos preditivos e xestión da demanda

(COMRDI16-1-0057)

El proyecto MODEM tiene como objetivo el desarrollo y la validación de modelos predictivos y de gestión de la demanda para implementarlos en el sector de las utilities. Con los resultados obtenidos se busca conseguir una gestión más sostenible y eficiente de los recursos, avanzar en la transformación digital del sector (contadores digitales e inteligencia de redes) y generar estrategias de servicio adaptadas a las necesidades de un cliente cada más activo y exigente.

En el marco del proyecto MODEM, ponemos en marcha en la localidad de El Papiol (Barcelona) una prueba piloto para obtener los datos de consumo del contador de gas natural a través de un sistema de telemedida.

ACTIV: operación e xestión avanzada de activos

(COMRDI16-1-0054)

A iniciativa ACTIV busca transformar a xestión dixital dos activos e procesos nos servizos e redes que prestan as utilities, co obxectivo de ofrecer un mellor servizo aos cidadáns.