Inspección periódica do gas

A túa seguridade é a nosa prioridade.
 
 

Cumpre coa normativa e mantén a túa instalación de gas segura

Aviso da inspección

Recibirás unha notificación por carta, correo electrónico ou SMS.

Revisión da instalación

Un técnico autorizado presentarase no teu domicilio na data indicada para comprobar o estado da instalación de gas.

Ausente en el día de la inspección de gas

Resultado da visita

Se todo está correcto, recibirás un informe favorable. En caso contrario, indicarémosche que facer.
 
 

Tipos de inspección

Revisión dentro da vivenda

A inspección periódica da instalación receptora individual (IRI) consiste na revisión da instalación de gas dentro da túa vivenda.

A IRI é a instalación de gas a partir da chave de abonado, situada antes do teu contador, ata os aparellos de gas da túa vivenda.

Revisión zonas comúns

A inspección periódica da instalación receptora común (IRC) consiste na revisión da instalación de gas dentro da túa comunidade.

A IRC é a instalación de gas dende a válvula de acometida no exterior do edificio ata a chave de abonado, situada antes do teu contador.

 
 

Coñece os procedementos específicos por comunidades autónomas

Inspección periódica Madrid

Decreto 18/2019

Inspección periódica Cataluña

Decreto 192/2023

Inspección periódica Castela e León

Orde EEI/411/2021
 
 

Que diferenza hai entre a revisión da caldeira e a inspección da instalación?

Inspección da instalación de gas:
É obrigatoria cada 5 anos e o titular da instalación debe asegurarse de que se realice dentro do prazo correspondente.

Encárgase de verificar a seguridade de toda a instalación de gas (tuberías, contador, ventilación e combustión dos aparatos), tanto da vivenda como das zonas comúns do edificio.

Debe realizala un técnico autorizado, xa sexa da distribuidora de gas ou dunha empresa instaladora habilitada.

O seu custo cargarase na factura do gas.

Revisión da caldeira:
É un mantemento preventivo que garante o bo funcionamento e a eficiencia da caldeira.

Debe realizala un servizo técnico oficial ou unha empresa instaladora habilitada.

Non substitúe a inspección da instalación de gas, pero complétaa.

¿Podo elixir quen realiza a inspección periódica do gas?

Si. Desde a data na que che enviemos a notificación dispós de polo menos 45 días naturais para contratar a inspección cunha empresa instaladora habilitada de gas.

Esta empresa deberá comunicarnos o resultado e o custo incluirase na túa seguinte factura. Se non contratas a inspección nese período, poñerémonos en contacto contigo para realizala con nós.

[Consulta empresas instaladoras habilitadas i.nedgia.es/instaladoresgas]

Teño que pagar á persoa que me realiza a inspección?

Non. A empresa comercializadora cobrará o importe da inspección na seguinte factura, independentemente de se a fixeches con nós ou cunha empresa instaladora habilitada. Consulta as nosas tarifas nesta ligazón.

Importante: Ningún técnico está autorizado a cobrarche no teu domicilio. Se alguén che solicita un pago en man, desconfía e denúnciao ao noso servizo de atención ao cliente ou ás autoridades competentes.

Como podo reprogramar a miña cita?

Ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente chamando ao teléfono 900 100 252, dispoñible de luns a sábado de 8:00 a 22:00h (agás festivos nacionais), para concertar unha nova cita.

Que pasa se non realizo a inspección?

Se non podemos verificar que a túa instalación é segura e funciona correctamente porque non puidemos localizarte nin concertar unha visita, teremos que informar á autoridade competente da túa comunidade autónoma, tal e como establece a lexislación vixente.

Isto pode supoñer a suspensión do subministro da túa vivenda. Debes poñerte en contacto co noso servizo de atención ao cliente chamando ao teléfono 900 100 252, dispoñible de luns a sábado de 8:00 a 22:00h (agás festivos nacionais), para concertar unha nova cita.

Lembra: En caso de corte de subministro por ausencia na visita de inspección obrigatoria, o importe da inspección é superior. Consulta as nosas tarifas nesta ligazón.

Cortáronme o gas por non realizar a inspección periódica, que debo facer?

Se o teu subministro de gas foi interrompido porque non realizaches a inspección periódica obrigatoria, debes poñerte en contacto co noso servizo de atención ao cliente chamando ao teléfono 900 100 252, dispoñible de luns a sábado de 8:00 a 22:00h (agás festivos nacionais), para concertar unha nova cita.

Lembra: En caso de corte de subministro por ausencia na visita de inspección obrigatoria, o importe da inspección é superior. Consulta as nosas tarifas nesta ligazón.