Se cheira a gas ou sospeitas que hai unha fuga chámanos: 900 750 750

Ausente o día da inspección

 
 
En caso de non localizar o tarxetón, contacta co noso servizo de Atención ao cliente

Chamando o teléfono:
900 100 252

E se non vou poder estar o día indicado, que podo facer?

Podes poñerte en contacto co noso servizo de atención ao cliente chamando ao teléfono 900 100 252 para volver concertar a cita ou ben chamar ao teléfono do técnico que se indicará no cartel que se colgará no teu edificio, uns días antes da visita.

E se non contacto para concertar unha nova visita?

A túa instalación de gas natural require certos coidados para garantir a súa utilidade. Non esquezas pasar a inspección; é pola túa seguridade. Se non se pasa a inspección, notificarase ao organismo competente da túa comunidade autónoma e pode interromperse a subministración de gas natural. Ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente chamando ao teléfono 900 100 252, dispoñible de luns a sábado de 8:00 a 22:00 h, para concertar unha nova cita.