Se cheira a gas ou sospeitas que hai unha fuga chámanos: 900 750 750

Non superei a inspección

 
 
Por que non superei a inspección?

Consulta as anomalías polas que non superaches a inspección

Que pasa se non envío o xustificante de corrección de anomalías?

Non teremos constancia de que se corrixiron as anomalías e constará que a túa instalación non cumpre coa normativa vixente. Periodicamente se realiza unha notificación ao organismo competente da túa comunidade autónoma das instalacións con anomalías e pode interromperse a subministración de gas natural.

Que se fai unha vez resolta a anomalía?

Unha vez corrixida a anomalía, o instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato de gas entregarache unha copia deste xustificante de corrección de anomalías correctamente completado e teránolo que enviar, escaneado ou mediante unha foto da páxina completa, a través da área privada de colaboradores da nosa web. Se decides facérnolo chegar ti mesmo, debes envialo ao correo electrónico documentacioninspeccion@nedgia.es.

Quen corrixe as anomalías?

O instalador ou empresa autorizada, ou o servizo de asistencia técnica. Recorda que o instalador que realiza a inspección non poderá proceder á reparación das anomalías da visita da inspección.