Atención ao cliente online

Pictograma formulario

Formulario de contacto

Se tes algunha dúbida acerca dos servizos que ofrecemos, Nedgia pon á túa disposición o formulario de atención ao cliente onde nos podes facer chegar as túas dúbidas ou suxestións.

Accede

Recepción de lecturas

Pictograma formulario

Formulario de lectura

Introduce a túa lectura online comodamente dende calquera sitio. Só necesitarás o teu NIF ou NIE e, a continuación, os datos que che indica o contador.

› Accede

Denuncia de irregularidades

Pictograma formulario

Formulario de denuncia

Poñemos á túa disposición o noso formulario para informarnos de calquera irregularidade ou fraude detectada.

›  Accede

Contacto telefónico

Pictograma teléfono

Se necesitas contactar con algún dos nosos axentes por vía telefónica aquí tes todos os números por temática á túa disposición.

900 699 011

Instalación de gas natural

Chámanos para solicitar gas natural para o uso de auga quente ou calefacción no teu fogar.

900 100 252

Atención ao consumidor

Podes solicitar información sobre Lecturas, Inspección Periódica ou calquera outra información relacionada coa rede de distribución. Para cuestións da túa factura debes dirixirte ao teu comercializador.

900 750 750

Urxencias

Servizo de atención ante emerxencias na túa instalación de gas. Tamén facilita información de incidencias, cortes programados ou situacións especiais que afectan á subministración.

900 770 770

Recepción de lecturas

Para todos aqueles clientes que desexen facilitar de forma gratuíta a lectura do seu contador. Lembra que tamén podes facilitar a túa lectura de gas dende aquí.

900 708 709

Atención ao cliente de propano

Destinado a clientes de GLP (gases licuados do petróleo) das distribuidoras de Nedgia.

900 500 405

Atención a empresas colaboradoras

Se es un instalador, unha empresa colaboradora ou un gremio e tes algunha consulta, ponte en contacto connosco.