Atenció al client en línia

Pictograma formulario

Formulari de contacte

Si tens cap dubte sobre els serveis que oferim, Nedgia posa a la teva disposició el formulari d’atenció al client, on ens pots fer arribar els teus dubtes o suggeriments.

Accedeix-hi

Recepció de lectures

Pictograma formulario

Formulari de lectura

Introdueix la lectura online còmodament des de qualsevol lloc. Només necessitaràs el teu NIF o NIE i, a continuació, les dades que t’indica el comptador.

› Accedeix-hi

Denúncia d'irregularitats

Pictograma formulario

Formulari de denúncia

Posem a la teva disposició el nostre formulari per informar-nos de qualsevol irregularitat o frau detectat.

›  Accedeix-hi

Contacte telefònic

Pictograma teléfono

Si necessites contactar amb algun dels nostres agents per via telefònica, aquí tens tots els números per temàtica a la teva disposició.

900 699 011

Instal·lació de gas natural

Truca’ns per sol·licitar gas natural per utilitzar aigua calenta i/o calefacció a casa teva.

900 100 252

Atenció al consumidor

Pots sol·licitar informació sobre lectures, inspecció periòdica o qualsevol altra informació relacionada amb la xarxa de distribució. Per a qüestions de la factura, t’has d’adreçar al teu comercialitzador.

900 750 750

Urgències

Servei d’atenció en cas d’emergències a la teva instal·lació de gas. També facilita informació d’incidències, talls programats o situacions especials que afecten el subministrament.

900 770 770

Recepció de lectures

Per a tots aquells clients que vulguin facilitar de manera gratuïta la lectura del comptador. Recorda que també pots facilitar la lectura de gas des d’aquí.

900 708 709

Atenció al client de propà

Destinat a clients de GLP (gasos liquats del petroli) de les distribuïdores de Nedgia.

900 500 405

Atenció a empreses col·laboradores

Si ets un instal·lador, una empresa col·laboradora o un gremi i tens alguna consulta, posa’t en contacte amb nosaltres.