Anomalías detectadas na revisión do gas

Guía para usuarios que no han superado la inspección de gas
 
 

Como se corrixen as anomalías detectadas?

Contratar unha empresa instaladora habilitada

Podes consultar a listaxe de instaladores no web do Ministerio:

Corrixir a anomalía e entregar o xustificante

A empresa instaladora elixida debe corrixir a anomalía e entregarche o xustificante de corrección de anomalías unha vez resolto o problema.

Quen entrega o xustificante?

O instalador autorizado deberá enviar o xustificante de corrección de anomalías canto antes á distribuidora a través da área privada de colaboradores da nosa web ou, se prefires facelo ti mesmo, debes envialo ao correo electrónico documentacioninspeccion@nedgia.es
 
 

Tes dúbidas?

Quen corrixe as anomalías?

O instalador ou empresa autorizada, ou o servizo de asistencia técnica.

Ningún dos técnicos que realicen a inspección obrigatoria pode proceder á súa corrección (nin nós como empresa distribuidora, nin a empresa instaladora que elixas para facer a inspección).

Quen restablece o subministro?

Se se produciu un corte total ou parcial na instalación individual ou nos aparatos a gas tras detectar anomalías, o mesmo instalador que as corrixa deberá restablecer o subministro unha vez solucionadas.

Se o corte se realizou sobre a instalación comunitaria, o instalador deberá poñerse en contacto connosco para restablecer o subministro en toda a finca.

Que pasa se non envío o xustificante de corrección de anomalías?

Se non recibimos o XCA, non teremos constancia de que se corrixiron as anomalías e constará que a túa instalación non cumpre coa normativa vixente, o que pode levar á interrupción do subministro de gas.

Canto tempo teño para corrixir a anomalía que detectastes durante a inspección periódica?

Durante a inspección, o noso técnico informoute e entregouche a documentación na que podes encontrar os devanditos prazos, que son 15 días hábiles para defectos principais e 6 meses para os secundarios ou leves. Acórdate de que o instalador nos envíe o xustificante de corrección de anomalías polas canles habilitadas.

Que se fai unha vez resolta a anomalía?

Unha vez corrixida a anomalía, o instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato de gas entregarache unha copia deste xustificante de corrección de anomalías correctamente completado e teránolo que enviar, escaneado ou mediante unha foto da páxina completa, a través da área privada de colaboradores da nosa web. Se decides facérnolo chegar ti mesmo, debes envialo ao correo electrónico documentacioninspeccion@nedgia.es.

 
 
A túa seguridade é a nosa prioridade

Coñece máis sobre a inspección periódica