Anomalies detectades en la revisió del gas

Guía para usuarios que no han superado la inspección de gas
 
 

Com es corregeixen les anomalies detectades?

Contractar una empresa instal·ladora habilitada

Pots consultar la llista d’instal·ladors al web del Ministeri:

Corregir l’anomalia i lliurar el justificant

L’empresa instal·ladora escollida ha de corregir l’anomalia i lliurar-te el justificant de correcció d’anomalies un cop resolt el problema.

Qui lliura el justificant?

L’instal·lador autoritzat haurà d’enviar el justificant de correcció d’anomalies al més aviat possible a la distribuïdora a través de l’àrea privada de col·laboradors del nostre web o, si prefereixes fer-ho tu mateix, l’has d’enviar a l’adreça electrònica documentacioninspeccion@nedgia.es
 
 

Tens dubtes?

Qui corregeix les anomalies?

El instal·lador o empresa autoritzada, o el servei d’assistència tècnica.

Cap dels tècnics que realitzin la inspecció obligatòria pot procedir a la seva correcció (ni nosaltres com a empresa distribuïdora, ni l’empresa instal·ladora que triïs per fer la inspecció).

Qui restableix el subministrament?

Si es va produir un tall total o parcial a la instal·lació individual o als aparells de gas després de detectar anomalies, el mateix instal·lador que les corregeixi haurà de restablir el subministrament un cop corregides.

Si el tall es va fer a la instal·lació comunitària, l’instal·lador haurà de posar-se en contacte amb nosaltres per restablir el subministrament a tota la finca.

Què passa si no envio el justificant de correcció d’anomalies?

Si no rebem el JCA, no tindrem constància que s’han corregit les anomalies i constarà que la teva instal·lació no compleix amb la normativa vigent, cosa que pot comportar la interrupció del subministrament de gas.

Quant de temps tinc per corregir l’anomalia que heu detectat durant la inspecció periòdica?

Durant la inspecció, el nostre tècnic et va informar i et va lliurar la documentació en la qual s’indiquen els terminis esmentats, que són 15 dies hàbils per a defectes principals i 6 mesos per als secundaris o lleus. Recorda que l’instal·lador ens ha d’enviar el justificant de correcció d’anomalies pels canals habilitats.

Què faig una vegada resoltes les anomalies?

Una vegada corregida l’anomalia, l’instal·lador autoritzat o el servei tècnic del teu aparell de gas ha de lliurar-te una còpia d’aquest justificant de correcció d’anomalies correctament emplenat i ens l’ha d’enviar, escanejat o una foto de pàgina completa, a través de l’àrea privada de col·laboradors del nostre web, o si decideixes fer-nos-el arribar tu mateix, l’has d’enviar al correu electrònic documentacioninspeccion@nedgia.es.

 
 
La teva seguretat és la nostra prioritat

Obtén més informació sobre la inspecció periòdica