Tes dúbidas?
E se non contacto para concertar unha nova visita?
A túa instalación de gas natural require certos coidados para garantir a súa utilidade. Non esquezas pasar a inspección; é pola túa seguridade. Se non se pasa a inspección, notificarase ao organismo competente da túa comunidade autónoma e pode interromperse a subministración de gas natural.
Ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente chamando ao teléfono 900 100 252, dispoñible de luns a sábado de 8:00 a 22:00 h, para concertar unha nova cita.
Non estaba na casa na segunda visita e non puideron realizar a inspección. Que podo facer?
Dispós de dez días hábiles para contactar connosco, no 900 100 252, e que che indiquemos a nova data para levar a cabo a inspección periódica. Neste caso, por normativa, e transcorrido o devandito prazo de 10 días hábiles, ao realizar a inspección terás que aboar o dobre de importe da tarifa establecida para a inspección.
Finalmente, non puiden pasar a inspección por non estar presente e cortáronme a subministración. Como podo recuperala?
Chama ao teléfono 900 100 252 e restableceremos a subministración o antes posible, nas 48 h seguintes ao teu aviso de que non tes subministración. Enviaremos un técnico para que che faga a correspondente inspección e, se non hai anomalías principais, che restableza o servizo. Porén, se detecta anomalías, terás que poñerte en contacto cun instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato para que che arranxe as anomalías, nos envíe o xustificante de corrección e che restableza a subministración ao momento.