Quant de temps tinc per corregir l’anomalia que heu detectat durant la inspecció periòdica?
Durant la inspecció, el nostre tècnic et va informar i et va lliurar la documentació en la qual s’indiquen els terminis esmentats, que són 15 dies hàbils per a defectes principals i 6 mesos per als secundaris o lleus. Recorda que l’instal·lador ens ha d’enviar el justificant de correcció d’anomalies pels canals habilitats.
Quant ens costarà i com podem pagar-la?
En qualsevol de les dues opcions, no haureu de pagar res en el moment de la visita del tècnic al vostre habitatge. Farem arribar l’import de la inspecció a l’empresa comercialitzadora que correspongui perquè l’inclogui a la factura de gas de cada veí. Als arxius adjunts podeu consultar els nostres preus d’inspecció. Com podeu veure, el cost de la inspecció té un preu regulat i l’estableix cada comunitat autònoma. Així doncs, en algunes comunitats l’import es repercuteix entre tots els punts de subministrament en servei connectats a la instal·lació mentre que en d’altres és un cost fix per habitatge. Si opteu per una empresa instal·ladora, el cost l’haureu d’acordar amb aquesta.
Amb qui es pot fer la inspecció periòdica de la instal·lació de gas de la comunitat de veïns?
- Fer-la amb NEDGIA, la vostra empresa distribuïdora de gas
- Optar per una empresa instal·ladora de gas habilitada. En aquest web podràs consultar la llista d’empreses instal·ladores habilitades: i.nedgia.es/instaladoresgas
L’empresa que faci la inspecció de la instal·lació de gas s’encarregarà d’enviar-nos el certificat amb el resultat de la inspecció a través del web.
Es fan alhora les inspeccions de la instal·lació de gas de la comunitat i de la instal·lació individual del meu habitatge?
Aquestes inspeccions es fan cada cinc anys, però no sempre es fan alhora. Des de NEDGIA informarem per escrit tots els veïns de la comunitat connectats a la xarxa quan sigui el moment de fer-la.
Quan s’ha de fer la inspecció de gas de la instal·lació comuna de la comunitat de veïns?
D’acord amb la normativa vigent, la inspecció de la instal·lació de les zones comunes es du a terme cada 5 anys. Des de NEDGIA informarem per escrit, mitjançant una carta, tots els veïns de la comunitat connectats a la xarxa, quan hagi vençut el període i l’hàgiu de fer.
Què és la inspecció de la Instal·lació Receptora Comuna?
És la revisió de la instal·lació de gas de la teva comunitat. Està formada per les claus i canonades necessàries per portar el gas des de la connexió de servei de la companyia distribuïdora fins a les instal·lacions de gas de cada habitatge de la comunitat.
Quant em costarà i com puc pagar-la?
En qualsevol de les dues opcions, no hauràs de pagar res en el moment de la visita del tècnic al teu habitatge. Farem arribar l’import de la inspecció a la teva empresa comercialitzadora perquè l’inclogui a la factura del gas. Als arxius adjunts pots consultar els nostres preus d’inspecció. Com pots veure, el cost de la inspecció té un preu regulat i l’estableix cada comunitat autònoma. Si optes per una empresa instal·ladora, el cost l’hauràs d’acordar amb aquesta.
Amb qui puc fer la inspecció periòdica de la instal·lació de gas del meu habitatge?
- Fer-la amb Nedgia, la teva empresa distribuïdora de gas
- Optar per una empresa instal·ladora de gas habilitada. En aquest web podràs consultar la llista d’empreses instal·ladores habilitades: i.nedgia.es/instaladoresgas
L’empresa que faci la inspecció de la instal·lació de gas s’encarregarà d’enviar-nos el certificat amb el resultat de la inspecció a través del web.
Es fan alhora les inspeccions de la instal·lació individual del meu habitatge i de la instal·lació de gas de la comunitat?
Aquestes inspeccions es fan cada cinc anys, però no sempre es fan alhora. Des de NEDGIA t’informarem per escrit quan sigui el moment de realitzar-la.
Quan he de fer la inspecció de gas del meu habitatge?
D’acord amb la normativa vigent, la inspecció de la instal·lació de les zones comunes es du a terme cada 5 anys. Des de NEDGIA t’informarem per escrit, mitjançant una carta, quan hagi vençut el període i l’hagis de fer.
Què és la inspecció de la instal·lació receptora individual?
És la revisió de la instal·lació de gas del teu habitatge, així com dels aparells de gas que hi tens. El manteniment, conservació i bon ús de la instal·lació de gas natural és responsabilitat del titular de la mateixa o de l'usuari de la instal·lació. Es farà la revisió dels aparells de gas següents:
- Caldera
- Escalfador
- Cuina
- Assecadora
I si no puc ser-hi el dia indicat, què puc fer?
Pots posar-te en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al Client trucant al telèfon 900 100 252 per tornar a concertar la cita o bé trucar al telèfon del tècnic que s’indicarà al cartell que es penjarà a la teva finca, uns quants dies abans de la visita.