Tens dubtes?
I si no contacto per concertar una nova visita?
La teva instal·lació de gas natural requereix certes cures per garantir-ne la utilitat. No oblidis passar la inspecció. És per la teva seguretat. Si no es passa la inspecció, es notificarà a l’organisme competent de la teva comunitat autònoma i es pot interrompre el subministrament de gas natural.
Posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client trucant al telèfon 900 100 252, disponible de dilluns a dissabte de 8:00 a 22:00h, per concertar una cita nova.
No era a casa en la segona visita i no van poder fer la inspecció. Què puc fer?
Disposes de deu dies hàbils per contactar amb nosaltres, en el 900 100 252, i que t’indiquem la nova data per dur a terme la inspecció periòdica. En aquest cas, per normativa i un cop hagi transcorregut el termini esmentat de 10 dies hàbils, en fer la inspecció l’import que hauràs d’abonar serà el doble de la tarifa establerta per a la inspecció.
Finalment, no vaig poder passar la inspecció perquè no hi era i m’han tallat el subministrament. Com puc recuperar-lo?
Truca al telèfon 900 100 252 i restablirem el subministrament al més aviat possible, en les 48 hores següents al teu avís que no tens subministrament. Enviarem un tècnic perquè et faci la inspecció corresponent, i si no hi ha anomalies principals, et restableixi el servei. Però si detecta anomalies, hauràs de posar-te en contacte amb un instal·lador autoritzat o el servei tècnic del teu aparell perquè t’arregli les anomalies, ens enviï el justificant de correcció i et restableixi el subministrament a l’instant.