No he superat la inspecció periòdica. I ara, què faig?
En cas que no hagis superat la Inspecció Periòdica, tant si es tracta de la Inspecció Comunitària com de la Individual, t’hauràs de posar en contacte amb un instal·lador o empresa autoritzada/SAT perquè corregeixi les anomalies detectades. Una vegada resoltes, el tècnic emplenarà el justificant de correcció d’anomalies. Pots consultar la llista d’instal·ladores al web del Ministeri: sedeaplicaciones.minetur.gob.es.
Qui corregeix les anomalies?
L’instal·lador o l’empresa autoritzada, o el Servei d’Assistència Tècnica. Recorda que l’instal·lador que fa la inspecció no podrà reparar les anomalies durant la visita de la inspecció.
Què faig una vegada resoltes les anomalies?
Una vegada corregida l’anomalia, l’instal·lador autoritzat o el servei tècnic del teu aparell de gas ha de lliurar-te una còpia d’aquest justificant de correcció d’anomalies correctament emplenat i ens l’ha d’enviar, escanejat o una foto de pàgina completa, a través de l’àrea privada de col·laboradors del nostre web, o si decideixes fer-nos-el arribar tu mateix, l’has d’enviar al correu electrònic documentacioninspeccion@nedgia.es.
Què passa si no envio el justificant de correcció d’anomalies?
No tindrem constància que s’han corregit les anomalies i figurarà que la teva instal·lació no compleix la normativa vigent. Periòdicament es fa una notificació a l’organisme competent de la teva comunitat autònoma de les instal·lacions amb anomalies i es pot interrompre el subministrament de gas natural.
Com cal emplenar el justificant de correcció d’anomalies?
Si vols saber com has d’emplenar el justificant de correcció d’anomalies, baixa’t les instruccions aquí.