E se non contacto para concertar unha nova visita?
A túa instalación de gas natural require certos coidados para garantir a súa utilidade. Non esquezas pasar a inspección; é pola túa seguridade. Se non se pasa a inspección, notificarase ao organismo competente da túa comunidade autónoma e pode interromperse a subministración de gas natural.
Ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente chamando ao teléfono 900 100 252, dispoñible de luns a sábado de 8:00 a 22:00 h, para concertar unha nova cita.
Que pasa se non envío o xustificante de corrección de anomalías?
Se non recibimos o XCA, non teremos constancia de que se corrixiron as anomalías e constará que a túa instalación non cumpre coa normativa vixente, o que pode levar á interrupción do subministro de gas.
Que se fai unha vez resolta a anomalía?
Unha vez corrixida a anomalía, o instalador autorizado ou o servizo técnico do teu aparato de gas entregarache unha copia deste xustificante de corrección de anomalías correctamente completado e teránolo que enviar, escaneado ou mediante unha foto da páxina completa, a través da área privada de colaboradores da nosa web. Se decides facérnolo chegar ti mesmo, debes envialo ao correo electrónico documentacioninspeccion@nedgia.es.
Quen corrixe as anomalías?
O instalador ou empresa autorizada, ou o servizo de asistencia técnica.
Ningún dos técnicos que realicen a inspección obrigatoria pode proceder á súa corrección (nin nós como empresa distribuidora, nin a empresa instaladora que elixas para facer a inspección).
Que perigos implica a manipulación irregular das instalacións de gas?
As manipulacións irregulares das instalacións de gas son moi perigosas para as persoas que as realizan, para as persoas que conviven con elas e para os seus veciños. Poden provocar fugas e estas, posibles incendios e, en casos extremos, explosións.
Está tipificado o delito de fraude en gas?
Os artigos 255 e 623 do Código penal recollen o delito e a falta de defraudación de enerxía, mediante a manipulación das instalacións ou dos contadores, e establecen as correspondentes penas.
Afecta a comisión dunha fraude de gas natural ao resto de consumidores?
O usuario que defrauda enerxía prexudica economicamente ao resto dos consumidores, debido a que a actual configuración do marco tarifario compensa as perdas de gas a través dos prezos que se establecen trimestralmente para as tarifas xerais de acceso, o que provoca deste xeito o seu aumento.
Como afecta ao conxunto de empresas, industrias ou comercios que actúan conforme á legalidade o feito de que algúns dos seus competidores cometan irregularidades?
A comisión de fraude de gas por parte dunha empresa, industria ou comercio representa unha competencia desleal fronte aos seus competidores que actúan dentro da legalidade.
A fraude pode provocar danos nas instalacións?
A manipulación dunha instalación ou unha conexión irregular á rede de distribución pode provocar incidentes nas propias do cliente e comúns dos veciños.
Poden interromper as compañías a subministración se detectan fraudes?
O RD 1434/2002 de 31 decembro 2002, no seu artigo 56.1, habilita as distribuidoras a suspender a subministración aos seus usuarios, entre outros, nos seguintes casos:
- Cando se establezan derivacións para subministrar gas a unha instalación non prevista no contrato.
- Cando as instalacións receptoras ou aparatos consumidores de gas non conten coas autorizacións necesarias.
- Cando se manipule o equipo de medida ou control, ou se evite o seu correcto funcionamento.
Son os titulares do contrato os responsables de posibles casos de fraude nas instalacións?
O titular do contrato é garante da custodia do equipo de medida e responsable da instalación de gas da súa vivenda, polo que é responsable das fraudes que se cometan nestes elementos.
Que debo facer se accedo a unha vivenda nova e teño sospeitas de que a instalación puidese estar manipulada?
No caso de que alugues, adquiras, herdes ou recibas unha vivenda, é aconsellable realizar unha inspección da instalación para verificar que está en perfectas condicións. O titular do contrato debe poñer en coñecemento da compañía distribuidora calquera situación de fraude, co obxectivo de que poida corrixirse rapidamente, xa que el é o responsable do equipo de medida e da instalación.