Nedgia traballa para garantir que o servizo sexa áxil, eficaz e un referente no sector, ao mesmo tempo que cumpre cos requisitos legais. Para logralo, considérase fundamental establecer un diálogo activo, xa que permite comprender as necesidades dos clientes, resolver as súas dúbidas e atender reclamacións e peticións da maneira máis satisfactoria posible dende a súa perspectiva.            
                            Modelo de atención ao cliente
            Pioneiros na atención ao cliente con IA xerativa
Primeira empresa en España en implementar a atención ao cliente con voz baseada en intelixencia artificial 100% xerativa, mellorando a satisfacción do cliente nun 10%.
Comprometidos coa calidade e a atención ao cliente
                      Excelencia nos nosos servizos
Lideramos a rede intelixente do gas
        Lideramos o despregamento de 5,5 millóns de contadores intelixentes, que permitirán aos nosos clientes acceder en tempo real á información do seu consumo e ao corte remoto por seguridade.      
                    
            Mobilidade Work & Track
                            Nedgia lanzou unha solución innovadora de mobilidade que mellora o servizo ao cliente e a dixitalización de todas as operacións no territorio. Trátase dunha ferramenta de mobilidade que conta cun deseño único, que permite traballar en multioperación e achega tanto ao cliente como ás empresas colaboradoras unha solución integrada que mellora a efectividade e a excelencia do servizo.            
                            Coñece máis sobre o compromiso de Nedgia
                      
          

