Si fa olor a gas o sospites que hi ha una fuita, truca’ns: 900 750 750
Logotipo de Nedgia de cabecera

Experiència de client

 
 

Experiència del client i digitalització

 
 

Mitjans d’atenció al client

Automatització de processos

Facilitat i simplicitat en la gestió, buscant millores en els seus processos i solucions.

Digitalització

Foment de l’ús de les comunicacions digitals que contribueixen positivament al medi ambient.

Foment de l’autogestió per part dels clients

Desenvolupament i millora de les eines digitals per facilitar respostes immediates i resoldre les necessitats del client de manera àgil.

Homogeneïtzació de l’atenció entre tots els canals

Perquè el client gaudeixi d’una experiència omnicanal única.
 
 

Mobilitat Work&Track

Client

Millora l’atenció i el servei al client, proporcionant informació precisa i en temps real, permetent concertar visites i modificar-les online.

Digitalització

Per mitjà d’una plataforma integrada, digitalitza totes les operacions a tot el territori, optimitzant l’eficiència i control del dia a dia de les operacions.

Atenció d’urgències

Permet més precisió i autonomia de la dada, millorant la qualitat del servei, la seguretat de les operacions i la gestió de riscos.

Canvi climàtic

Optimitza les rutes i desplaçaments, reduint el nombre de desplaçaments innecessaris i contribuint a la reducció de l’empremta de carboni.
 
 
Més informació sobre el compromís de Nedgia

Et pot interessar

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.