Nedgia treballa per garantir que el servei sigui àgil, eficaç i un referent al sector, al mateix temps que compleix els requisits legals. Per aconseguir-ho, es considera que és fonamental establir un diàleg actiu, ja que permet comprendre les necessitats dels clients, resoldre’n els dubtes i atendre reclamacions i peticions de la manera més satisfactòria possible des de la seva perspectiva.
Mitjans d’atenció al client

Pioners en l’atenció al client amb IA generativa
Primera empresa a Espanya a implementar l’atenció al client amb veu basada en intel·ligència artificial 100% generativa, millorant la satisfacció del client en un 10%.
Compromesos amb la qualitat i l’atenció al client
Excel·lència en els nostres serveis
Liderem la xarxa intel·ligent del gas
Liderem el desplegament de 5,5 milions de comptadors intel·ligents, que permetran als nostres clients accedir en temps real a la informació del seu consum i al tall remot per seguretat.

Mobilitat Work&Track
Nedgia ha llançat una solució innovadora de mobilitat que millora el servei al client i la digitalització de totes les operacions al territori. Es tracta d’una eina de mobilitat que té un disseny únic, que permet treballar en multioperació i proporciona, tant al client com a les empreses col·laboradores, una solució integrada que millora l’efectivitat i excel·lència del servei.
Més informació sobre el compromís de Nedgia