Ací trobaràs…
Informació important sobre el procés de sol·licitud per a una actuació sobre una connexió de servici existent de gas natural.
Pots sol·licitar:
- Connexió de tija nova.
Consistix a connectar una tija nova usant la mateixa connexió de servici o construint una connexió de servici nova per modificació, desplaçament o reparació de la instal·lació receptora.- Si la tija nova està col·locada a menys de 60 cm de l'existent, s'utilitzarà la mateixa connexió de servici
- Si la tija nova està col·locada a més de 60 cm de l'existent, s'haurà de construir una connexió de servici nova.
- Anul·lació de connexió de servici.
Consistix a anul·lar la connexió de servici de gas que alimenta una finca en cas d’enderrocament, demolició, etc.
És imprescindible que tots els clients connectats a la finca hagen donat de baixa el subministrament i s’haja retirat el comptador. - Tancament/Reobertura de connexió de servici.
Consistix a programar un tancament i la posterior reobertura de la connexió de servici de gas per una actuació sobre la instal·lació receptora d’una finca.
1 – ALTA DE SOL·LICITUD
Registra la teua sol·licitud amb la informació necessària:
- Ubicació de la connexió de servici afectada.
2 – ADMISSIÓ I PRESSUPOST
Després de l'admissió de la sol·licitud, t'enviarem el pressupost detallat que podràs acceptar.
3 – PAGAMENT
Fes el pagament que procedisca.
4 – PROGRAMACIÓ DE L'ACTUACIÓ I EXECUCIÓ DELS TREBALLS
Iniciarem les gestions que requerisca l'actuació, inclòs el projecte i tramitació de permisos si són necessaris.
Ens coordinarem amb l'interlocutor que designes.
5 – REPRESA DEL SUBMINISTRAMENT
Una vegada finalitzada l'actuació has de cridar al 900 750 750 i sol·licitar la represa del subministrament.
| Trabajo | Importe |
|---|---|
| Conexión nuevo tallo y/o sustitución válvula acometida | 705,74 € + IVA |
| Conexión nuevo tallo con construcción nueva acometida | 2.068,28 € + IVA |
| Anulación acometida | 742,60 € + IVA |
| Reapertura acometida por cierre programado | 125,34 € + IVA |
Para coordinar el cierre y la reapertura del suministro, una vez finalizada la conexión, debes llamar al 900 750 750.
Si se ha modificado la instalación de gas debes entregar los certificados correspondientes.




